Proč spolupracovat s Profnetem?

Společnost PROFNET je mladá společnost působící na trhu informačních a komunikačních technologií. Motto společnosti je: „Řešení jinak“. Téměř všichni nabízejí nejrůznější řešení, ale kvalita je často opomíjena. My řešíme jinak. PROFNET klade maximální důraz na kvalitu poskytovaných služeb.

Za kvalitou naší práce si stojíme!

před...
po...

„Když všichni mluví o nemožnostech, hledej možnosti.“

[Tomáš Baťa]

Co říkáte na tyto 4 důvody!

1
Máme vlastní know-how

Pracujeme efektivně, spolehlivě a flexibilně. Zkrátka máme už něco za sebou a dokážeme pro vás vymyslet nejlepší možné řešení.

2
Nenabízíme nejdražší, ale nejvýhodnější

Nejlepší neznamená nejdražší. Díky našemu know-how víme na jakých místech ušetřit finance, aniž by se snížila kvalita.

3
Jsme stvořeni pro dlouhodobu spolupráci

Naše práce není vymezena pevnými mantinely. Přistupujeme k vám přátelsky a profesionálně.

4
Uspokojíme malé firmy i velké podniky

Držíme tempo s trhem a dokážeme obstarat stabilní zázemí všem typům klientů.

Vývoj HW na míru? Proč ne?

Máte zájem o elektronické zařízení, které na trhu neexistuje? Potřebujete si ulehčit práci? Zajistíme pro vás vývoj elektroniky i softwaru. Obraťte se na nás a nechte si vypracovat nabídku. Staňte se naším dalším spokojeným zákazníkem!

Vývoj HW na míru
Outsourcing IT služeb

Outsourcing IT služeb? Žádný problém!

Máte malou až střední firmu a nechcete se starat o chod IT zařízení nebo zaměstnávat vlastního správce IT či zakládat IT oddělení? Využijte našich služeb, ušetřete nemalé peníze a zvyšte svou efektivitu. O chod celého IT se vám postaráme.

Výhody služeb Profnet
  • vlastní know-how, které není založeno na ceně, ale rozumu
  • jsme aktuální a držíme tempo s trhem
  • platíte jen za to, co uděláme a čemu se věnujeme
  • jsme stále po ruce a vzájemně se zastupujeme
Nevýhody vlastních IT zaměstnanců
  • nutnost interního vzdělávání
  • nedostupnost v době nemoci nebo dovolené
  • dostupnost pouze v pracovní době
  • žádné know-how
  • větší finanční náklady

Naše práce není dílem náhody

Ke každému klientovi přistupujeme jinak, obecně se však držíme vždy našeho základního kamene.

Abychom pro vás vymysleli nejlepší možné řešení, musíme poznat vaši firmu.

fáze 1

seznámíme se s vaší firmou a probereme vaše potřeby a požadavky

fáze 2

navrhneme optimální řešení

fáze 3

realizujeme projekt a zajistíme bezproblémové fungování všech služeb

fáze 4

udržujeme služby v optimálním stavu

Náš tým

Oldřich Smítal
Oldřich Smítal

jednatel společnosti, obchodní záležitosti a strategické řízení

Jiří Nykl
Jiří Nykl

jednatel společnosti, ICT specialista, hlavní technik

Lukáš Hájek

IT technik

Lukáš Rajchl

IT technik

Jozef Slovík

IT technik

Tomáš Nosek

IT technik

František Valouch

IT technik

Jana Trejtnarová

back office

Jsme hrdými partnery

Dell
Eset
Hewlett Packard
Jablotron
Molex
SWS
Zyxel