Proč spolupracovat s Profnetem?
Společnost PROFNET je mladá společnost působící na trhu informačních a komunikačních technologií. Motto společnosti je: „Řešení jinak“. Téměř všichni nabízejí nejrůznější řešení, ale kvalita je často opomíjena. My řešíme jinak. PROFNET klade maximální důraz na kvalitu poskytovaných služeb.
Za kvalitou naší práce si stojíme!
„Když všichni mluví o nemožnostech, hledej možnosti.“
[Tomáš Baťa]
Co říkáte na tyto 4 důvody!
Máme vlastní know-how
Pracujeme efektivně, spolehlivě a flexibilně. Zkrátka máme už něco za sebou a dokážeme pro vás vymyslet nejlepší možné řešení.
Nenabízíme nejdražší, ale nejvýhodnější
Nejlepší neznamená nejdražší. Díky našemu know-how víme na jakých místech ušetřit finance, aniž by se snížila kvalita.
Jsme stvořeni pro dlouhodobu spolupráci
Naše práce není vymezena pevnými mantinely. Přistupujeme k vám přátelsky a profesionálně.
Uspokojíme malé firmy i velké podniky
Držíme tempo s trhem a dokážeme obstarat stabilní zázemí všem typům klientů.
Vývoj HW na míru? Proč ne?
Máte zájem o elektronické zařízení, které na trhu neexistuje? Potřebujete si ulehčit práci? Zajistíme pro vás vývoj elektroniky i softwaru. Obraťte se na nás a nechte si vypracovat nabídku. Staňte se naším dalším spokojeným zákazníkem!
Outsourcing IT služeb? Žádný problém!
Máte malou až střední firmu a nechcete se starat o chod IT zařízení nebo zaměstnávat vlastního správce IT či zakládat IT oddělení? Využijte našich služeb, ušetřete nemalé peníze a zvyšte svou efektivitu. O chod celého IT se vám postaráme.
Výhody služeb Profnet
-
vlastní know-how, které není založeno na ceně, ale rozumu
-
jsme aktuální a držíme tempo s trhem
-
platíte jen za to, co uděláme a čemu se věnujeme
-
jsme stále po ruce a vzájemně se zastupujeme
Nevýhody vlastních IT zaměstnanců
-
nutnost interního vzdělávání
-
nedostupnost v době nemoci nebo dovolené
-
dostupnost pouze v pracovní době
-
žádné know-how
-
větší finanční náklady
Naše práce není dílem náhody
Ke každému klientovi přistupujeme jinak, obecně se však držíme vždy našeho základního kamene.
Abychom pro vás vymysleli nejlepší možné řešení, musíme poznat vaši firmu.
fáze 1
seznámíme se s vaší firmou a probereme vaše potřeby a požadavky
fáze 2
navrhneme optimální řešení
fáze 3
realizujeme projekt a zajistíme bezproblémové fungování všech služeb
fáze 4
udržujeme služby v optimálním stavu
Náš tým
Oldřich Smítal
jednatel společnosti, obchodní záležitosti a strategické řízení
Jiří Nykl
jednatel společnosti, ICT specialista, hlavní technik
Lukáš Hájek
IT technik
Lukáš Rajchl
IT technik
Jozef Slovík
IT technik
Tomáš Nosek
IT technik
František Valouch
IT technik
Jana Trejtnarová
back office